для учнів Хорольської гімназії:
5-А, 5-Б класів на 8 лютого
5-В на 10 лютого
Підручник ІНФОРМАТИКА 6 клас, Розділ 1 АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ, повторити §1.3-1.4, ст. 18-23;
5-А, 5-Б класів на 8 лютого
5-В на 10 лютого
Підручник ІНФОРМАТИКА 6 клас, Розділ 1 АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ, повторити §1.3-1.4, ст. 18-23;
ПРАЦЮЄМО З КОМП'ЮТЕРОМ:
Повторіть роботу Квадрат з використанням циклу, яку виконували на уроці.
Повторіть роботу Квадрат з використанням циклу, яку виконували на уроці.
Нагадування: при натисненні на прапорець Виконавець повинен:
1
переміщуватися у вихідне положення,чітко вказувати координати місця початку
руху (дивись конспект уроку)
2
кольори і товщину олівця вказувати числами (дивись конспект уроку).
Розрахувати величину кута, на який повинен повертатися
виконавець, щоб намалювати трикутник, п’ятикутник, шестикутник і т.д. (робили
на уроці)
Створити 2-3 програми для побудови різних багатокутників.
для учнів 5 класу Андріївської школи на 9 лютого:
Підручник ІНФОРМАТИКА 6 клас, Розділ 1 АЛГОРИТМИ ТА ЇХ ВИКОНАВЦІ, опрацювати §1.3-1.4, ст. 18-23; якщо у вас вдома є комп'ютер і ви можете завантажити програму Scratch , та виконайте всі ті завдання, що виконувалися на уроці. Побудова Квадрату , Прямокутника із змінними сторонами по кольору, по товщині.
Шановні
батьки, ціную ваше бажання допомогти своїм дітям у побудові програм, але не
потрібно писати коди за них чи просити своїх знайомих це зробити. Програми
повинні бути написані тільки дитиною і за допомогою тих скриптів, з якими ми
працювали на уроці. Домашнє завдання – це закріплення вивченого на уроці, а якщо
ви можете допомогти, то обов’язково пояснюйте, які команди ви використали, до
якої групи вони відносяться і особливо чому саме так було написано програмний
код. Дякую за розуміння та співпрацю.
Немає коментарів:
Дописати коментар